خانه / ادبیات / شعر / زمزمه‌ی رود
زمزمه‌ی رود

زمزمه‌ی رود

مدتی است از مخاطبان ناشناس کامنت‌ها و نامه‌های بسیاری دریافت می‌کنم. موضوع ناشناس بودن این عزیزان برایم چندان خوشایند نیست. مدتی هم هست فایل‌های صوتی را از اشعار و نوشته‌هایم ضبط می‌کردم و قصد انتشار آن‌ها را داشتم. این دو موضوع باعث شد ایدۀ ثبت نام در سایت و عضویت را جدی‌تر بگیرم. ترجیح دادم با این کار، برخی از مخاطبان نوشته‌هایم را بهتر بشناسم.

اگر از مخاطبان همیشگی نوشته‌های من هستید، این کار هم برای من و هم برای شما بسیار خوشایند خواهد بود. تجربۀ بهتری خواهید داشت. به مطالب بیشتری در آینده و همینطور در آرشیو دسترسی پیدا خواهید کرد. برخلاف ثبت نام در وبسایت‌های دیگر اینجا ثبت‌نام رایگان است! دنبال شناختن بهتر مخاطبانم و آشنایی بیشتر با آن‌ها هستم و نه چیز دیگری. همینطور فضای صمیمانه‌تری برای خودم بسازم تا بتوانم با دوستانم که آن‌ها را می‌شناسم راحت‌تر و بی‌پرده‌تر حرف بزنم و برایشان بنویسم. فایل‌های صوتی‌ هم تنها برای اعضای تاییدشده نمایش داده خواهد شد. برنامه‌های دیگری هم هست که اگر خدا یاری کند از سال جدید شروع خواهیم کرد.

دیلی امین اما همچنان برای دیگرانی که ثبت‌نام نمی‌کنند و مخاطب گذری وبلاگم هستند ادامه دارد. نوشته‌ها به همان شکلی که تا کنون بوده منتشر می‌شود. مطالب اعضای تاییدشده هم تنها برای آن‌ها نمایش داده خواهد شد تا دیگران دچار وسوسه و حس کنجکاوی نشوند!

پیش‌نوشت: لطفا نامتان را کامل بنویسید (نام و نام خانوادگی) همینطور ایمیلتان فعال و در دسترس باشد؛ تا راحت‌تر با هم در تماس باشیم.

پیش‌نوشت دو: نام کاربری و رمز عبور تا حداکثر یک ساعت به ایمیل شما ارسال خواهد شد. در انتهای نوارکناری می‌توانید آن را وارد کنید و وارد سایت شوید :))

برای خواندن متن زیر باید عضو سایت باشید.

اگر جایی می‌نویسید خوشحال می‌شوم یکی از خواننده‌هایتان باشم

نگاهی هم به این‌ بیندازید

پستچی

در شب تردید من، برگ‌ نگاه! می‌روی با موج خاموشی کجا؟ ریشه‌ام از هوشیاری خورده …

یک دیدگاه

  1. عرفان گوهری

    دم شما گرم آقا…
    خوب بود و لذت بخش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *