خانه / فایل‌های صوتی / معرفی پادکست | برای شما
معرفی پادکست

معرفی پادکست | برای شما

این روزها کمتر علاقه و فرصت گوش دادن به پادکست را دارم. اما لابه‌لای پلی‌لیست‌های تصادفی Soundcloud پادکست‌هایی پخش می‌شوند که از ادامه یافتن برخی‌شان استقبال می‌کنم. یک رادیوی کوچک دارم و با بلوتوثش به ساندکلاود متصل می‌شوم. مثل رادیو همیشه برای خودش روشن است و به اصطلاح خودم وِر وِر می‌کند. من هم به کارهایم می‌رسم و در زمان‌های بین کارهایم با دقت بیشتری به آن گوش می‌دهم.

این روزها مشغله‌های ذهنی و کاری اجازه‌ی نوشتن زیاد نمی‌دهند. این بار هم زیاد نمی‌نویسم. چند پادکستی که خودم از گوش دادنشان لذت می‌برم به شما معرفی می‌کنم. سعی کردم آن‌هایی که هنوز زنده‌اند و اپیزود جدید منتشر می‌کنند را بیشتر بنویسم.

  1. پادکست اورسی
  2. جادۀ فرعی
  3. بندر تهران
  4. شعرخوانی‌های احمد شاملو (پراکنده قابل دسترسی است)

 

گوش‌نیوش علیرضا شیری، رادیو متمم از محمدرضا شعبانعلی، دیجی کالا مگ و پادکست‌های فیدیبو را هم قبلا گوش می‌دادم و همان وقت از گوش دادنشان لذت می‌بردم.

اما بیشتر می‌خواستم این پست برای شما باشد.

اگر به پادکستی گوش می‌کنید و از گوش دادن به آن لذت می‌برید در قسمت کامنت‌ها بنویسید تا با من و بقیه‌ی خوانندگان وبلاگ به اشتراک بگذارید و از پادکست‌های پیشنهادی دوستانتان استفاده کنید.👇

نگاهی هم به این‌ بیندازید

زمزمه‌ی رود

زمزمه‌ی رود

7 نظر

  1. پادکست «خودکست» رو از توی کست باکس گوش میکنم. درمورد هرچیزی صحبت میکنه. اخیرا با اصطلاح متاورس توسط همین پادکست آشنا شدم. خیلی بروز هستن و کارهای باکیفیت و با محتوایی ارائه میکنن و مهمتر از همه همونطور که گفتین تداومشون هست و اینکه کار رو تا بیشتر از 300 اپیزود پیش بردن.

  2. امین جان شما که دیگه نیاز نداری به این معرفی اما به سایر دوستان مصاحبه اختصاصی محمد رضا شعبان علی با سه نفر از اعضای خوب متمم که پادکست‌های حرفه‌ای تولید می‌کنن (خودم با کارنکن ارتباط بیشتری برقرار می‌کنم) رو حتما دنبال کنید.
    توی سایت خود آقای شعبان علی قابل دسترسی هستش

    https://mrshabanali.com/%d9%be%d8%a7%d8%af%da%a9%d8%b3%d8%aa-%d8%b4%d8%b9%d8%a8%d8%a7%d9%86%d8%b9%d9%84%db%8c/

  3. عرفان گوهری

    محمدامین جان پیشنهاد میکنم توی تلگرام چنل podchi رو فالو کنی
    انواع و اقسام پادکست های خوب رو پوشش میده…منم به شخصه با رادیوراه و رادیوعجایب و پادکست های رخ حال میکنم و کمابیش دنبالشون میکنم

  4. رادیو راه از مجتبی شکوری. ایشون رو احتمالا همه مون از برنامه کتاب باز سروش صحت میشناسیم. به واسطه شهرتشون‌ و درخواست زیاد مردم از ایشون از مهر پارسال شروع کردن به ضبط و پخش این پادکست.
    هر ماه یه اپیزود حدودا یک ساعته میاد بیرون. به قول خودشون آرامش و پذیرش رو در زندگی به ما یاد میدن.
    فوق العاده هست و پیشنهادش میکنم🙏🏻🌸

  5. حافظ خوب نژاد

    بین پادکستای موجود توی بازار (که این مدت خیلی خیلی هم زیاد شدن و هرکسی واسه خودش یه پادکست داره) خیلی گشتم و منم یه مدت خیلی گوش میدادم. بینشون پادکستهای تیم خودتون کندو که عالی بود و گوش میدادم تا وقتی منتشر میشد و اصلا کلی کیف میکردم.
    پادکستهای صلح درون و آرامش درون از سپهر خدابنده رو به شدت علاقه مندم هم به خود شخصیت سپهر خدابنده هم به پادکستا. اپیزود زیاد داره و همین باعث میشد نتونم شروع کنم اما یواش یواش شروع کردم گوش کردنش و حتما میخوام تا آخرش رو گوش کنم.

    از این پادکست هایی که خودت معرفی کردی هم امین اصلا هیچکدوم رو نشنیده بودم جز آخری که پادکست نیست همونطور که خودت گفتی. (البته اونم نشنیده بودم😂😂) ولی اورسی رو گوش دادم خیلی قشنگ بود👌

    مرسی این حرکت رو دوست داشتم👍

  6. امین جان. من از خیلی وقت پیش پادکست چنل‌‌ بی از علی بندری رو گوش میدادم. برای من که نمیتونم زیاد کتاب بخونم و کسایی که شاید مثل من باشن خیلی فرصت خوبیه. کتابهای روانشناسی و توسعه فردی رو خلاصه وار و از زبان خودشون میگن و رفرنس هم میدن به قسمت های دیگه یا کتاب های دیگه. خلاصه که B plus پیشنهاد منه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *